вівторок, 11 квітня 2017 р.

Салат-канапка з тунцем і крекерами


До Великодня - лічені дні, тому закономірно мені хочеться наповнити свій блог святковими стравами, котрі стануть справжньою окрасою великоднього столу. Цей салат у всесвітній мережі помітила ще рік тому, і щось ніяк до нього у мене руки не доходили. І ось нарешті я його приготувала - результат мені сподобався, тому сьогодні хочу поділится з вами його рецептом.
Інгредієнти: 18 шт. солених прямокутних крекерів, 1 банка тунця, 3 яйця, 50 г твердого сиру, 6 ст. л. майонезу (1 пачка 180 г), сіль, перець, зелена цибуля.
Яйця зварити на "круто", охолодити, почистити. Відділити білки від жовтків. 
Білки потерти на дрібній тертці, додати 2 ст. л. майонезу, посолити і ретельно вимішати. 

Жовтки також натерти на дрібній тертці, відкласти. 

Сир натерти на дрібній тертці, додати 3 ст. л. майонезу, перемішати. 
Цибулю порізати дрібно.

Злити з тунця рідину, розчавити виделкою, додати 1-2 ст. л. майонезу, поперчити, ретельно вимішати. 

 А тепер приступаємо до формування салату. На велику тарілку чи піднос викласти 6 крекерів. 

Зверху викласти сир, розрівняти. 

Зверху викласти ще 6 крекерів. 

Поверх викласти рибу, розрівняти. 

Накрити крекерами. 

Викласти білкову масу, розрівняти. 

Посипати жовтками. 

Притрусити порізаною зеленою цибулею. 

Поставити до холодильника мінімум на 1 годину, найкраще на ніч. Готовий салат порізати квадратиками і смакувати. Цю страву складно назвати салатом, бо вона більше схожа на закусочний тортик чи канапку, але неймовірно смачний.



Смачний, ситий і оригінальний - саме ці слова найкраще характеризують цей салат. Не дарма я назвала цей салат канапкою, адже завдяки крекерам саме так він і смакує.  


Переконана, що цей салатик ідеально підходить до Великодня, його вигляд так і говорить усім, яке свято на порозі:).


 Зізнаюся чесно, що не дуже полюбляю салати з майонезом, бо більше до душі легкі і більш корисні варанти. Втім, цей салат спочатку підкорив своїм виглядом та оригінальністю, а потім - своїм смаком. І ще один плюс, готується він доволі швидко. Впевнена, такий салатик сподобається багатьом вашим гостям. Смачного Великодня!

5 коментарів:

  1. Прекрасний рецепт до святкового столу, закуска виглядає яскраво та апетитно. Оля, дякую Тобі за передсвяткове натхнення:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Солю, твої коментарі додають мені того самого натхнення, без якого мій блог точно був би іншим. А натхнення святкове нам усім не завадить, свято уже дуже близько, аж страшно наскільки:)))

      Видалити
  2. Сиджу і усміхаюсь:)) мені також дуже приємно знаходитись у твоєму кулінарному світі ще з самого початку, і надалі я продовжую захоплюватись твоїм ентузіазмом і енергією, вже мовчу про рецепти, які щоразу заставляють ковтати слинку:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я усміхаюся:)). Все навзаєм! В твоєму кулінарному світі (блозі) мені неймовірно затишно, немов вдома, і також одразу тече слинка від твоїх страв і рецептів! Веселих свят! Смачної паски!

      Видалити
    2. Дякую! І тобі Веселих свят:)

      Видалити