середу, 24 травня 2017 р.

Компот з карамелізованого румбамбару і полуниць


Щось я трішки загуляла:). Вже майже місяць нічого не писала і не публікувала в блозі. Цю ситуацію потрібно миттєво виправляти, тим паче, що у мене назбиралося чимало рецептів. А от розпочну з неймовірно простого і актуального до початку літнього сезону рецепту - Компоту з карамелізованого румбамбару та полуниць! Смачно, корисно та оригінально, а для мене ще й ностальгічно, адже з дитинства обожнюю цей напій.
Інгредієнти: 500 г румбамбару, 1 ст. л. лимонного соку, 200 г полуниць + кілька ягід для подачі, 200 г цукру, 3 л води. 

Румбамбар помити, почистити, порізати. Полуниці, помити, відірвати хвостики, порізати навпіл. В каструлю викласти фрукти, полити лимонним соком і посипати цукром, вимішати. Потушити декілька хвилин, помішуючи, поки ревінь та полуниці не пустять сік.

Залити водою, довести до кипіння. 

Дати з хвилину-дві покипіти, вимкнути. Охолодити. Процідити. Подавати з розрізаними навпіл полуницями та льодом.



Компот неймовірно смачний. Зауважу, що карамелізація фруктів додає смаку благородності та вишуканості. Дуже добре смакує, особливо в спеку.


Компот з ревеню та полуниць у мене, насамперед викликає ностальгію, з кожним ковтком цього напою мені стає тепло на душі і затишно. В дитинстві моя улюблена бабуся Парасковія частенько готувала такий напій. І як не карамелізуй фрукти, все одно у мене не виходить так смачно. Але це справді дивовижний напій, адже я так і бачу перед собою свою бабусю, котра щедро наливає мені у велике темно-синє горнятко з позолотою полунично-румбамбаровий компот. Смачні спогади!


Насолоджуйтеся літом! Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар