суботу, 10 червня 2017 р.

Шоколадний торт


Цей торт, рецептом якого хочу з вами поділитися, родом з мого дитинства. Щороку на Великдень його пекла моя матуся. Я надзвичайно його любила, адже він мегашоколадний та смачний. Тепер цей тортик печу я, і також якось так виходить, що завжди на Великдень. Хоча, впевнена, цей смаколик буде доречним в будь-яку пору року та свято, адже шоколад - універсальний продукт.
Інгредієнти. Для коржа: 250 г борошна, 200 г масла або маргарину, 50 г свіжих дріжджів, 200 г + 1 ст. л. цукру, 3 яйця, 200 г (1 скл.) мелених грецьких горіхів. Для крему: 350 г масла, 4 ст. л. цукру-пудри, 4 ст. л. міцної запареної кави. Для помадки: 2 плитки чорного шоколаду, з ст. л. цукру, 100 г сметани або вершків.
Дріжджі подрібнити, засипати 1 ст. л. цукру, залишити на декілька хвилин, за цей час консистенція дріжджів стане рідкою. 

Жовтки відділити від білків. 

Борошно просіяти на стільницю, посікти з маслом.

 Додати жовтки, дріжджі, замісити тісто. 


Форму змастити маслом, посипати борошном.
 Тісто розкачати.

 Викласти корж у форму. 

Поставити в тепле місце злегка підійти, недовго, десь з півгодини. Тим часом збити білки з дрібкою солі. 

Згодом додати цукор, впродовжити збивати до стійких піків. 

Акуратно вмішати змелені горіхи. 

Викласти бізе на корж, пекти в розігрітій до 180 градусів духовці 40-45 хвилин.

Запарити каву, я брала розчинну, приблизно 1 ч. л. на 100 мл кип'ятку, охолодити. 

Масло почати збивати з цукром-пудрою, поступово додати каву. Збити до однорідного крему. 

Викласти на холодний корж, розрівняти, поставити до холодильника.

Тим часом варимо помадку. В каструлю поламати шоколад, додати цукор, сметану. 

Варити 10 хв, весь час помішуючи. 

Охолодити, полити торт, прикрасити. 
 Поставити ще на кілька годин до холодильника.



Цей торт для мене є доволі незвичним та оригінальним. Його смак чимось віддалено нагадує відомий Київський торт. Корж, крем та помадка доповеюють один одного і разом утворюють неперевершене тріо.



Завжди коли куштую цей торт тепер згадую як я колись в дитинстві умудрялася здирати з нього лише вверх, залишаючи доїдати корж дорослим. Сьогодні ж навпаки в цьому десерті мене приваблює в цьому торті баланс доволі сухого коржа, бізе та доволі грубої прослойки крему та шоколадної помадки.
Ось такими ностальгійними бувають торти! Смачного життя!

2 коментарі: